سلام عزیزان درسته که  من  مدیروبلاگهای زنجیره ایم     ولی این پست حرف دلمه  بخدا

 

 

معنی اسم وبلاگ من یعنی پریشان  میدونیدچرا چون دوسه تااتفاق بزرگ واسم پیش اومده که فراموش شدنی نیست ونمیتونم فراموششون کنم  ازاین اتفاقات برای خیلیاپیش میاد شاید برای خودشما

 

ازاین به بعد میخوام اگه بشه مطالب عاشقانه جدایی وتنهایی وامسال اینارو یجوری کنم که مطلب تکراری نباشه اگه مطلب یااتفاق خاص غاشقونه ای مد نظرتونه بنویسید و واسم بفرستید خوشحال میشم وبانام خودتون تووبم منتشر   میکنم

                      باتشکر مدیر وبلاگهای زنجیره ای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط AMIN در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1398برچسب:,

ساعت 11:58 موضوع <-PostCategory-> | لينک ثابت